Blitz Cinestar
News :
Home » , , , » Resident Evil 6 - Trailer

Resident Evil 6 - Trailer

Napisao/la : Blitz Sati : 12.13.2013 | 11:18:00 AM

Napokon posle toliko cekanja,doslo je vreme da se zaigra Resident Evil 6. Posle odigranog prvog demo-a, pretpostavljalo se da ce to biti otprilike to. Zastareo engine,sa grafikom koja ne pripada samom vrhu ponude,gameplay u starom ruhu sa malim izmenam koje ga dodatno uproscuju i ono od cega zive naslovi ovog tipa-kamera,koja uzgred ne radi posao kako treba. U izboru izmedju 3 kampanje,startujem sa Leonovom.
U odigranih dosadasnjih sat vremena da se prmetiti da kampanja pokusava da donese onaj stari osecaj horora,konstantne napetosti,straha na pomisao “sta nas to ceka iza coska”,jezivih enterijera kao i eksterijera-donekle i uspeva u tome.Pre svega da napomenem da ja RE serijal gledam kao dva razdvojena poglavlja,prvi koji sacinjavaju RE 1,2,3 i drugi koji predvode RE 4,5 i novo pridosli 6 deo.
Po meni prva tri dela su rodonacelnici zanra,survival horora,kao na moja prva neverovatna i nezaboravna iskustva sa video igrama,koja ce ostati kao takva celina duboko urezana u moj gamerski staz i ni jedna buduca a ni sadasnja RE igra,se nece moci pribliziti tom prvom trojstvu.Sve sto je doslo sa 4,5 a sad i 6 delom,je nesto sasvim novo,razumljivo,radjeno sa teznjom da se ide u korak sa vremenom,evolucijom gaming scene,novim trendovima i zeljama novih talasa gamera,koji ja razumem i prihvatam i kao takve,pruzajuci im sansu,a za uzvrat dobijajuci finu zabavu i nastavak pracenja price moj omiljenog serijala.
http://www.xboxrepublika.com/xbox-260-video-igre-i-vesti/3890-resident-evil-6-trailer-3.html
E sad da li su autori hteli namerno da nam sa ovom konfuznom, kamerom jos vise docaraju suspens,naboj ili su samo jednostavno hteli da prikriju losiju ispranu grafiku,tesko cemo saznati.Grafika po meni nije u rangu RE5,sta vise u nekim stvarima je par lestvica nize.Gameplay je uproscen i pomalo osiromasen intro scenama(ko je igra Max Payne3,zna o cemu govorim),konkretno to izgleda ovako:malo caskanja sa partnerkom,malo otvaranja vrata,malo borbe,malo vise caskanja,borba…Ocigledno da gaming industrija konkretno sto se tice ovih triple AAA naslova,lagano evoluira u interaktivni film-igra zanr.Upravo zbog ovog poslednjeg mi i nije bas po volji,ali ja sam samo jedan iz stare garde,koji imaju mogucnost da prihvate trenutno stanje stvari ili da se iznova priseca starih vremena i izabere opciju da ostane zarobljen u njima.
Share: :
 
Support : BLITZ | IMAX BOX | Blitz Cinestar Blog Is International Movies Online Watch Free
© 2013 Blicz CineStar Tv | Action Thriller | Disclaimer | DMCA | Web Portali | Movie News